tiistai, 03 Toukokuu 2022 11:02

Tiedote 02.05.2022

Spandex yhdisti konserniyhtiöt yhden brändin alle

Spandex – Graafisen alan innovatiivisten kyltti-, tulostus-, teippaus- ja sisustusratkaisujen toimittaja – uudistaa yritysilmettään ja yhdistää kaikki konserniyhtiöt yhden Spandex-brändin alle Euroopassa ja Australiassa 2.5.2022 alkaen. Suomessa muutos tarkoittaa sitä, että Seri-Decon nimi siirtyy historiaan ja Seri-Decosta tulee Spandex Finland Oy.

 

perjantai, 30 huhtikuu 2021 09:25

Tiedote 29.04.2021  

Brand ID osti Fenix Sign Oy:n

Brand ID Group osti Fenix Sign Oy:n. Yrityskaupan myötä nämä kaksi yritystä muodostavat yhdessä alan vahvimman toimijan kaupan ketjujen ja visuaalisten brändi-ilmeiden toteuttajana kotimaassa. Kaupan jälkeen Brand ID Groupin liikevaihto on n. 28 M€. Omistus vaihtuu 29.4.2021.

torstai, 15 huhtikuu 2021 13:20

Brand ID Display & Packaging Oy:n nykyinen toimitusjohtaja ja osakas Tero Luoma luopuu toimitusjohtajan tehtävistä henkilökohtaisista syistä. Uusi toimitusjohtaja Mika Pöllänen aloittaa 17.05 yhtiön palveluksessa ja hänen toimipaikkanaan on Pirkkala.

torstai, 20 lokakuu 2022 15:05

Katso FESPA's Profit for Purpose video...

keskiviikko, 10 helmikuu 2021 12:39

FESPAN  “Coffee Break” webinaari-sarja tuo saman pöydän ääreen alan experttejä jakamaan tietotaitoa ja vinkkejä sekä vastaamaan kysymyksiin kuten työnkulku, ohjelmistot, automaatio sekä kestävä kehitys. Isäntänä näissä virtuaalissa webinaareissa toimii Fespan tekninen neuvonantaja Graeme Richardson-Locke.

keskiviikko, 10 helmikuu 2021 11:54

Fespa Finland on lanseeraannut Proudly Printed In Finland -merkin, joka on tehty vastuullisten jäsentemme markkinoinnin ja toiminnan tueksi. Se on myös vahva kotimaisen työn symboli. Päätös merkin luonnista tapahtui jo ennen pandemiaa, mutta nykytilanne teki lanseerauksesta entistä tärkeämmän ja erityisen sopivan. Jo ennen koronaa tutkimukset kotimaisuuden merkityksestä olivat positiivisia, mutta kotimaisuuden merkitys on korostunut ja noussut vuoden 2020 aikana täysin uudelle tasolle. Pandemia on saanut monet arvioimaan uudelleen ostopäätöksiään ja se näkyy kotimaisuuden kasvuna. Voikin sanoa, että kun ostat kotimaassa valmistettuja tuotteita ja kotimaisten yritysten palveluja, tarjoat työtä Suomeen. Tämä on koko yhteiskunnan etu ja vastuullista toimintaa. Useimmat meistä ovat jo viimeistään nyt havahtuneet siihen, kuinka suuri merkitys kotimaisen työn suosimisella on. Ei todellakaan ole yhdentekevää  ostetaanko materiaalit, palvelut tai tuotteet suomalaiselta yritykseltä vai muualta.